Web development

De focus van onze technische kennis richten we op toepassing in online communicatie. Alle technische hulpmiddelen die ons ten dienst staat bij het uitwisselen van informatie en communicatie komen dan in beeld. Het begon ooit met de desktop-PC als trigger voor een scala aan ontwikkelingen rond Content Management Systemen. Tegenwoordig vormen mobiele toepassingen de voorhoede.

Bouwen en hosten

icons_webbouwen_2.png

Online communicatie transformeerde de laatste jaren voor een flink deel naar gratis social- en cloud toepassingen. Toch blijft het voor bedrijven en organisaties belangrijk om zelf de regie te kunnen nemen in het beheer van data en presentatie. Afhankelijkheid van gratis diensten en de groeiende kans op hacks en aansprakelijkheid vormen de nieuwe risico's. Voor organsiaties met verantwoordelijkheid over het beheer van data- en communicatiesystemen blijft het belangrijk om te kunnen terugvallen op specialisten die je kunt opbellen. Die weten hoe techniek werkt en met wie je kunt sparren over nut en noodzaak van CMS- en webshopsystemen.

Op weg naar een nieuwe website

Op weg naar een nieuwe website

Techniek, bouw, implementatie en technisch onderhoud, het zijn allemaal elementen van onze core-business. Maar voor voor een nieuwe website zijn ook het ontwerp, de vormgeving, inrichting en vindbaar en effectief maken van site en mobiele apps nodig. Het proces door zo’n full service aanpak organiseren wij in dialoog met onze klanten, samen met gespecialiseerde partners: vanaf de kennismaking, de bouw, de hosting, het onderhoud, tot en met de conversie.

Backend koppelingen geven data extra power

Backend koppelingen geven data extra power

Beauty is only skin deep wordt wel eens relativerend gezegd. Een fraai front-end is beslist een mooie en noodzakelijke binnenkomer. Maar de data van een organsiatie worden pas echt effectief als zij vanuit systemen in de diepte kunnen worden doorgekoppeld naar het frond-end. Als gebruikers daar zelf hun data kunnen bekijken en managen. En vervolgens zelf weer kunnen terugplaasten in het syteem. Of als systemen uit zichzelf met elkaar kunnen praten. Allemaal nodig en mogelijk gemaakt met gepreconfigureerde API's of via zelfs volledig op maat gesneden koppelingen. Koppelingen die belangrijker worden naarmater er meer softwaretechnieken beschikbaar komen.

Onderhoud en support

Onderhoud en support

Er komt een moment dat alles gaat draaien. En dat is ook het moment dat de klant er zelf voor staat en met nieuwe vragen komt. Soms over software-onderhoud, soms over vernieuwing en verandering, en soms ook vragen die met training te maken hebben.

Onze klanten kunnen altijd contact opnemen met de support afdeling om gemakkelijk en snel antwoord op vragen krijgen. Voor onderhoud maken we speciale afspraken op basis van behoefte en gebruik.